PENGENALAN

Ini merupakan tugasan pendidikan Sivik & Kewarganegaraan (PStingkatan 5 tahun 2009.Tajuk tugasan K) ini adalah membina laman web untuk mempromosikan Malaysia sebagai pusat pelancongan di bawah tema cabaran masa depan. Tempoh masa yang di berikan kepada kami untuk menyiapkan tugasan ini ialah selama tiga minggu.Dalam tugasan ini, kami menyajikan banyak tempat yang menarik untuk di lawati sempena cuti sekolah.Contohnya.....pulau- pulau,kawasan hutan simpan,zoo negara,tempat - tempat bersejarah dan banyak lagi...selain itu, kami juga menyediakan info mengenai kemudahan-kemudahan yang terdapat di tempat- tempat tersebut seperti....jenis-jenis hotel @ resort yang terdapat di Malaysia dan kemudahan pengakutan bagi memudahkan perjalanan para pelancong yang datang melawat Malaysia.

JADI JANGAN KETINGGALAN UNTUK MELAWAT MALAYSIA......!!!!!!

Saturday, July 4, 2009

PULAU LANGKAWI

KLIK-KLIK..!!!






Seperti negara lain, Malaysia juga mempunyai sejarahnya yang tersendiri. contohnya negeri Melaka yang sememangnya terkenal sebagai salah sebuah negeri paling bersejarah di Malaysia. Contohnya Makam Mahsuri..


( Makam Mahsuri )














Para pengunjung yang melawat Langkawi juga berpeluang untuk menaiki kereta kabel yang disediakan khas untuk para pengunjung yang tidak terdapat di negari lain..Para pengunjung juga dapat melihat keindahan & keunikan Pulau Langkawi pada pandangan atas melalui cermin kereta kabel..

Banyak resort-resort & hotel-hotel yang terdapat di Pulau Langkawi..tapi resort yang paling digemari oleh para pengunjung ialah Langkawi Lagoon Resort..Resort ini mempunyai banyak kemudahan infrastruktur yang memudahkan para pengunjungnya..para pengunjung juga diberi pilihan samaada untuk menginap di dalam resort ataupun chalet...Harga yang ditawarkan disini juga amat berpatutan sesuai dengan layanan mesra yang diberikan oleh para petugasnya...

( LANGKAWI LAGOON RESORT )





No comments:

Post a Comment